JANTUNG HATIKU

B#X~C!!!!!!!

.......geram tul la......tak nak pendam2 dah..nanti jangkit kat Along pulak....
<<<;so aku amik keputusan nak lepas je kat sini>>>>;
suke hati aku la kan blog aku....eeeeeeeeeeeeeeeeeee
diaorang ni makin lama makin melampau...dah lar aku tengah macam ni..diaorang ingat aku suke-suki je nak buat....haaaaaaaaaaaaaa...
memang diaorang tak faham..macam ne agaknyer nak uruskan diri dalam keadaan macam ni....suami dah lah jauh...semua nak kena buat sorang2...
g kerja kalau ade drebar orait ar gak...ni kekadang dengan masalah motor aku lagi...ada orang nak tanya...ada orang kesah...yang diorang tahu 8.30 sharp ade kat opis....hotak ko lar wei....
eeeeeeeeeeeee..geram aku....sory ye bos sy dtg lewat..ade dia kesah...yg di kesahkan 8.30 mesti den dah ado kek opis ni..adoyaiiii..
~~klu bos2 yg baca ni kesian la kat ibu2 mengandung yang dok sorg2,tanpa suami di sisi..naik motor lagi g kerja...hehe..~~(kau igt blog ko popular sangat ke sampai bos,AGM,GM nak baca..haha..suke hati aku lar....blog aku..weeeeeeeeeeeeeeee)

~~~sampai sini..lain kali jumpa lagi~~~

Tiada ulasan: