JANTUNG HATIKU

ALONG

...perutku dah makin ke depan....lagi syok bila adik-adik aku nampak diaorang akan kata "eee kak perut ko ''...pastu diaorang gelak....haisshhhh.
al-maklumlah anak buah pertama kan...
....anakanda kami yang sulong ni kami gelarkan ALONG....so sepanjang tempoh penceritaan ini ALONG bersamaan dengan anak sulong kami ni la....


Kini Along juga dah mula menunjukkan taringnya...punya la awal pagi dia dah mula dah mengganggu tidur uminya...kalau pagi tu awal tul aku terjaga...sementara nak tunggu azan Suboh..sempat lar aku lelap balik...pernah aku tak tidur balik tapi kat opis dah macam ayam berak kapur ar....pening ,loya..semacam je....
Abahnya pun dah dapat dengar Along  gerak2 dalam rahim ku ini...bukan main suka lagi dia...ermmmm...
Kesian kat Along juga sebab bukan selalu Abahnya dapat bersama dengan dia...sian dia...Aku harapkan aku dapatlah segera berpindah ke sana...ermmmm...insyalllah.....


Gejala loya n pening2 lalat pun masih samar2 ..tak lah seteruk dulu...tapi itu pun orang sekeliling kata aku ni ok je...tak der alahan pape...
Alhamdulillah...tak der lar seteruk mana pun..masih boleh aku bermotorsikal ke tempat kerja yang jauhnyer 30 minit dari umah aku...huhu...hebat kan...tu semua kuasa Allah...kerana DIA aku kuatkan semangat..dan kerana Along...


Persiapan untuk Along ada lar sikit2...tak nak beria sangat ..sebab ada barang2 dari adik2 boleh pakai jugak...
Nanti aku tepek gambar kat sini..apa yang aku dah beli untuk Along...
Takut nanti lambat2 beli tak larat pulak bila perut ni dah besar...


Mohon tiada apa2 lar yang jadi kat Along ye sayang....Umi tak sabar nak bertemu denganmu...sama juga dengan Abah...

~~~sampai sini..lain kali jumpa lagi~~~

Tiada ulasan: