JANTUNG HATIKU

PeLuANg BarU - Tidak Akan aku Sia-Siakan(Bahagian Separa Akhir...huhuhu)



Ape erk?????ting tong jap....

Ooooo..baru ingat….


Korang agak2 aku buat tak???




































Agak lar....







































Ha...cam ne???

































Buat tak?????








































Cepat larrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.....











































Ok2.....kene banyak bersabar ni.....






































!!!!!setelah tolak campur bahagi darab semua …aku amik keputusan buat jugak urine test tu….walaupun aku tidak meletakkan harapan yang tinggi…(ha kan ..kan ..kan)

Doktor bagi botol...suh aku bagi sample kat kanuter nanti....erm....cam no den nak buek ni...tadi baru jo den buang tadi...adeh....sib baik lar dapat cikit....ye lar..bukan nak buek mandi pun...diaorang nak pkai skit je....letak kat kaunter tu..dia ade tulis kotak urine test...


Bukan main lama aku tunggu..bukan sebab result susah nak kuar sangat ..tapi sbb pagi tu doktor tu duty sengsowang je....cian dia...so kena ar tunggu sebab patient dia pun ramai kan....

Bosan ....







































Cipan...

































Tibe2...ting tong...(efek bunyi mesin no tu...)tup tup no den kuar …den pun masuk ar….bilik doktor tu....dan...

































~~~sampai sini..lain kali jumpa lagi~~~

Tiada ulasan: