JANTUNG HATIKU

salam jumaat...mari kita tengok checklist saya


alhamdulillah..masih lagi diberikan kesempatan bertemu dengan Jumaat lagi ..
semakin hari semakin rasa rimas,kusut,tak tentu arah je...bila fikirkan majlis yang akan berlangsung lagi...semua nya nak buat sendiri..masuk bulan ni alhmdulillah..dah banyak jugalah yang aku berjaya siapkan..walaupun nampak sikit je..tapi,,,bergerak juga lah kerja - kerja nya...

1. bakul telur - untuk tetamu wanita 1000 biji - 520 dah siap deko...letak reben sikit...
2. kipas - hadiah untuk sahabat perempuan aku - 100 dah beli - belum deko lagi..ingat nak wat rubber stamp then cop je kat   
    kipas tu
3. bunga telur - untuk pelamin nanti 100 - siap dah lama dah..hehehe ..excited lebih
4. bunga telur untuk sebelah tunang aku - semasa entry ini ditulis dah 21 siap - target 50 biji(~~~insyallah )..tapi nak bagi 
    diaorang 30 biji je..
5. bunga manggar - buat sendiri dah siap dah...100 batang yang panjang, 50 yang pendek..(untuk papan tanda ke rumah 
    pengantin)
6. bakul tema hijau dan pink - 50 biji..sponsor by my cousin..kak iffah..thanks nox...
7. VIP goddies bag - 200 piece..already bought last year...ada jualan murah masa kat Sayang You hari itu...rembat je la..tak 
     rugi beli..10 bag hanya RM 3.90 je ..berbanding harga dia sekarang RM6.90..barang yang sama.
8. baulu cermai - untuk tetamu lelaki ...1000 biji..dah survey...(masih mencari yang murah)
9. lolipop untuk tetamu kecik - 400 batang..already bought...murah je..kat NSK Selayang...1 pack ada 40 harganya cuma RM 
    3.80 je...Murah tak??
10. telur pindang - bajet 1250...atau maybe lebih...(nak suruh my cousin at Batu Pahat buatkan)...


......apa lagi ye...wah...banyaknya barang saya....masih ada yang tiada dalam list lagi ni...
~~~~masih memikirkan apa lagi yang tak cukup~~~

1 ulasan:

Esah85 berkata...

adoyai...byk gak persiapan ek...aku pun serabut...hhihihihhii