JANTUNG HATIKU

saat pertemuan


bila kawan - kawan sekolah aku  tanya.."kau dah tunang ke kin?"...dengan siapa?...ish...tu la soalan yang paling susah aku nak jawab...kalau zaman sekolah dulu aku hangat di kaitkan dengan seorang lelaki ini..tapi nak buat macam mana kan..jodoh kami tidak kesampaian...akhirnya masing - masing bawa diri..tapi kami still membe untill now..maybe forever..Insyallah..
          ish3x..ok la ...kita sambung cerita tadi.."aku jumpa tunang aku ni masa aku belajar kat Penang dulu"...."oooo"jawab    mereka... dan yang pasti soalan tu terpaksa aku jawab sehingga lah orang terakhir yang tahu aku bakal berkahwin...doakanlah untuk aku sama k..untuk seisi alam dan kaum kerabat yang terlibat dalam majlis aku nanti...


tentang cerita tu tak tinggal kat situ je..."mesti satu kelas dengan kau kan?'..."orang Penang gak ke?'..."sebaya?'...
dan bila aku jawab..semua jawapan diaorang meleset....


dan yang sebenarnya(dah macam lagu Yuna plak)..aku n tunang aku ambil keputusan untuk rahsiakan hubungan kami ini terjalin bagaimana...haha...kami ambil keputusan untuk beritahu umum (macam press conference gak la)..bila kami dah selamat di ijabkabulkan..tapi kami just hint3x kawan yang kenalkan kami...


biarlah yang selebihnya menjadi momen-momen terindah antara kami berdua...bila bergaduh terkenangkan kembali macam mana kami boleh jumpa..boleh baik sendiri je ...tak payah nak pujuk-pujuk..sebab tunang saya ni pun bukan kaki pujuk...


~~Abang..ayang SAYANG Abang....seluruh jiwa raga aYang..hanya untuk aBang..Terimalah Diri ini...menjadi sebahagian dari hidupmu..Maafkan diri ini andai menggangu ruang mu..Aku hanya ingin mencari ruang rindu dalam hidupmu...

Tiada ulasan: