JANTUNG HATIKU

minggu yang pening...Ahad 18042010


pening..pening...pening..tapi dah nampak jugalah apa yang nak kena buat untuk majlis aku nanti...
1st kitaorang pergi survey katerer..dekat Taman Nirwana...survey punya survey aku yang tak sedap hati,,,mak ai...banyak gila belanja kalau nak upah katerer...tak mampu kalau aku keluar duit sorang... .itu membuatkan aku berfikir .....dan sebab itulah aku sakit kepala,sampai bangun pagi pun rasa berat sangat....masih tak dapt decide lagi nak buat macamana...pening~~~~




2nd....ke perabut..BAHAGIA...cadang nak survey sahaja dulu..tapi tahu-tahu lah dah pergi dengan my BONDA ...terus sign aggrement ambil almari dan tilam sekali..tapi alhmdulillah..Bonda kata nak sponsor almari tu..alhamdulillah...sampai sekarang tidak terbalas jasa dan pengorbanan dia..dah nak khwin pun masih mengharapkan dia..tu la Bonda...luv u mak..walaupun akak selalu buat mak terluka..akak memang seorang anak derha+**...semoga mak di tempatkan di syurga di akhirat nanti..amin~~~mood sedih...


3rd..g umah mak andam..jauh sikit..kat dengkil...dah confirm ...bayar deposit..RM1++...janji booking date dulu..lagipun orang melayu kita..senang sikit...siapa lagi nak tolong melayu kalau bukan melayu sendiri...




4rd..balik...penat..pening...



Tiada ulasan: