JANTUNG HATIKU

~~~HARI JADI ~~~hari yang tak menjadi...

                   penat yang berbaloi-baloi....(macam trademark Kamdar pula).....
26hb 4 1977~~~~33 tahun yang lalu....
                  hari lahir Mr. Tunang aku...

Konon2..nak buat suprise la...tapi aku yang kena balik...memamg best...suprise tu hanya mereka & ahli keluarga mereka sahaja yang tahu..

....bawa Si Dia..jalan2 g Bagan Lalang...pastu g Jalan TAR....pastu g Low YAT...

  ( gambar2 semua ada kat Si dia..bosan betul...)

(tak dapat nak share kat sini...)

Jalan2 kat KL naik pengankutan awam je...atas permintaan En. Tunang juga..so ikutkanlah...besday boy kan...

Dah habis celebrate besday dia dekat Secret Recipe...dia kata SMART.......

Nak masuk terowong tu rupanya....erm....aku pun bawa la...padahal dia yang drive...

balik umah dalam pukul 10.00malam juga lah...nasib baik mak & abah tak tidur lagi...sembang-sembang..jam 11.30 ..si Dia pun minta diri untuk pulang...

My family offer si dia untuk bermalam sahaja di rumah...tapi esok kerja...komitmen dia pada kerja aku pun tak boleh halang...

Jam 3.30 pagi ...telefon aku 'bep'bep'bep'''a..dah sampai...alhamdulillah....selamat sampai di rumah dia di Manjoi,Ipoh...

Tidur bersama kenangan siang tadi..seharian bersama mu..ku rasakan...suatu perasaan yang..tidak dapat aku gambarkan...

~~~sAyA sAyAng AwAk~~




Tiada ulasan: