JANTUNG HATIKU

kiSah CuTi ..dan dot dot dot dan zaman sekolahku..

apa yang boleh dituliskan di sini adalah aku gembira....
dapat bercuti bersama suami TERCINTA dan family...
banyak akitiviti yang dapat dilakukan bersama setelah sekian lama merancang..Alhamdulillah...Amin..


dari K.L ke ipoh ,balik semula ke K.L,pergi balik kampung mak di johor,sebelum tu sempat singgah makan kenduri kat Seri Menanti..bestfren aku kawen...dah kawen dah dia...alhamdulillah...
best gile kenduri dia..memang dia ni ada keturunan di raja le..hehe...serba-serbi kuning...lagi 10 minit sampaila Istana Seri Menanti tu...haaaa...u oll igt i tipu ke...siyes ni...tak caya tanya dia...


sumber gambar : fotographer amatur...


















Tapi tak dapat tunggu lama-lama,pastu aku rushhhh nak balik batu pahat lak...de sepupu kawen...
bestnye kenduri ni dapat jumpa kengkawan lama,last aku dapat berjimba dengan diaorang ni masa sebelum aku jadi isteri orang..diaorang ni semua kengkawan masa aku sekolah teknik dulu...memang diaorang kengkwan terbaik yang aku ada...semoga persahabatan kita ni akan kekal hingga akhir hayat...
kenangan bersama korang tidak akan dapat aku lupakan...bila berjumpa lupa pulak yang awak tu isteri orang..hehe..orang berlari bergambar awak pun nak gambar sama..geleng kepala je cik suami perhatikan isteri dia...suami saya ni pemalu orangnya...tq abg sebab sudi temankan ayg...bukan selalu kami dapat bersama,kekadang aku pergi kenduri bersendirian tanpa dia..sob..sob..sob(sodih pulak)
takmoo ar sedih2 ...


antara kengkawan terbaik ..bujang gitu

ni la kwn2 terbaik sy juga...




Kalau dah lama tak jumpa bila jumpa mesti korang selalu tanya macam ni kan..betul tak???sape selalu tanya macam ni...angkat tangan pastu goyang2 macam cite hantu k.limah tu..hehe


Soalan biasa orang akan tanya di majlis kenduri :-


1)kategori single masih avaiable - datang sorang je...mana partner...???
2)kategori single tak avaiable ni - bila nak langsung ni...???
3)kategori double baru-baru lagi - dah 'ada' ke???..ha faham2 sendiri ar ye...
4)kategori double to triple or  maybe lebih...hehe - bila nyer???


mungkin banyak lagi persoalan yang bakal di tanya,tapi aku amik ni secara rawak yang aku alami sendiri ar.....tapi kalau aku kategori yang ke 3 tu...hehe..
dan majoriti yang jumpa aku,akan tanya macam tu lar...punya la besau peut den ni ..diorang tanya lagi..nampak sangat kegemukan melanda diri aku dari orang igt sebenarnya aku mengandung....huhu...
memang mengandung orang selalu alami alahan teruk sampai time ni pun orang leh loss weight..tp aku gain weight...hehe..tapi sebenarnya ikut metabolisme badan si ibu tu juga...kan ibu2???


syuhhh..aku jumpa kawan lama aku jugak...dia pun datang bawa kawan..baguslah kalau dia pun dah ada teman,aku doakan yang terbaik buat dia...tapi masa nampak dia mula2 aku cam segan juga sebab dah lama tak jumpe..emmm..mungkin dia ada sebab nape tak dtgkan kenduri aku dulu(dalam hati nak tahu jugak nape dia tak datang..gatai je nak tahu hehe)...pastu dia sendiri dtg kat meja aku duduk ngn suami aku tu...bdk2 lain dtg pun lepak situ gak..senang tengok kwn2 yang dtg,dkt dgn pintu pagar...kengkwn teknik sure tahu sape dia kan,dan dia pun tahu sape dia..berbelit2 pulak...kami rapat tapi tak pernah declare pape pun,fuhhh pengakuan berani mati nih...semoga dia bahagia sebahagia aku dan suami aku sekarang.....fuhhh...memang bahagia..sedangkan lidah lagi tergigit,inikan pulak suami isteri ...


bila cerita sekolah teknik ni memang tak letih aku manaip,sbb memg best,banyak memori ...sampai boring pulak korang baca entri aku ni...mesti nak tahu kisah cuti aku lagikan...nak tak????














































nak ke???
sambung lain kali ek,hehe..sabar k...ada kisah pasal pengalaman banjir yg menakutkan..huhu...tungguuuuu
pssst...Along dah gerak2...geli -geleman aku dibuatnya...hehe..tapi perasaan memang indah...hahahaahaaa




~~~sampai sini..lain kali jumpa lagi~~~

Tiada ulasan: