JANTUNG HATIKU

DAPAT MEMANG DAPAT TAPIiiiiii???

yeyyyy..
memang aku dapat tukar....
TAPIiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Aku telah ditukar ke unit lain...di bangunan yang sama ...cuma di tingkat yang lebih rendah dari sekarang...sekarang aku bekerja di tingkat 12..aku tukar ke tingkat 11...
masih berada di Unit yang sama cuma berlainan bahagian...


Dah tak de air mata nak menitis dah....Si Along pun macam tahu je Ummi ni sedih...
Dia pun asyik merengek je semalam...manja semacam pun ada...


Masa kat Opis aku cuba bertahan...walaupun lain yang aku minta lain yang aku dapat...


Balik Umah ..usai solat maghrib...air mataku menitis laju


Ya Allah...adakah ini dugaan dari MU...Hambamu ini redha ,jika ini jalan untuk memperbaiki mutu kerja aku...


~~~sampai sini..lain kali jumpa lagi~~~

Tiada ulasan: