JANTUNG HATIKU

UMMI ALONG NAK DIET???


Betul ke tajuk entry ni…sesuai ke???

Tak de sape pun menegur,tapi tiba2 diri ni tersedar sendiri…

Mentang2 la awak tu nyusukan anak..sesuka hati je nak makan ape ye…

Ayah si Along ni pun tak de la bising,Cuma dia lagi suke le kalau Ummi ni ringan sikit...hehehe

Ummi pun dah niat kalau Along nak adik-beradik kena tunggu la Ummi kurus dulu...huhuhu

Tu yang Ayah Along tersentap tu…

Tak nak la kalau mengandung akan datang ni macam2 penyakit datang pulak kan…(berapa banyak perkataan datang le)

Doakan semoga Ummi kuat semangat ye…kalau nak kawen dulu Ummi boleh loose dkt 20kg…ni setakat 40kg ape la sangat….fuuhhhh

Tepek gambar budak yang buat Ummi semakin bersemangat ni ...

da pandai main baaa cakkkk...



~~~sampai sini..lain kali jumpa lagi~~~

Tiada ulasan: