JANTUNG HATIKU

pejam celik dah 5 bulan

dah 5 bulan 9 hari Along...
perkembangan terbaru
1)dah pandai meniarap pusing2 .klu letak kat katil..tiba2 dah ada kat hujung katil dah
2)bila time nenen..dah pandai gigit...
3)kuat jerit
4)dah tau nak ikut Ummi ,klu ummi dia pakai tudung...tau la ummi dia nak kuar tu...
5)dah macam2 bahasa dia...layan kan aje...


dan macam2 lagi..yang ummi rasa anak Ummi ni semakin hari semakin cepat belajar...cepat terasa klu ummi balik kerja lambat...dan semakin hari dia semakin rindukan Ayah dia(sama macam Ummi)..dia kene tahu..bila dia besar nanti dia akan jadi kuat bila dia hanya dapat kasih syg Ayah bila hujung minggu je...


Semoga Allah satukan famili kita ye nak...AMIN...


anak Ayah


~~~sampai sini..lain kali jumpa lagi~~~

Tiada ulasan: