JANTUNG HATIKU

37minggu...

masih di sini...cuma mood nak memblog agak males...komputer kat umah pulak buat hal...almaklum la cuti2 sekolah..24 jam adik2 tala onnnnnn je..yg diaorang tahu off bila dah pukul 2 pagi...mn la tak jem komputer tu..penyudahnye bila dah tak leh on baru lah diaorang nagadu kat aku ni haaaa...duit lagi...
biarlah dulu...banyak lagi nak kene settle ni...nak menunggu kedatangan orang baru ni lagi penting bagi aku buat masa ni...


cek up sekarang ni seminggu sekali...naik muak nak pegi klinik tu...tapi kerana Allah aku teruskan juga...
barang2 semua dah siap packing dah...buku pink tu pun tak leh tinggal...sebab bila2 masa je nak bersalin...


orang2 tua kata perut aku ni belum sampai masa lagi...dalam minggu ni pun bukan...nurse pun cakap cam tu...
harap2 minggu depan la kan...berat naik pulak seminggu ni...mana tak nya...semuanye nak telan...almaklumlah nanti dah kene pantang...hehehe...penyudahnye berat naik ..berat baby pun dah 3kg lebih...hari tu masa 7 bulan baru 2.4kg je...jgn la besar sangat nanti susah nak kuar pulak kan...


doakan terbaik buat kami berdua ye...tak sabar memang dah tak sabar dah...tapi nak wat cam ne baby tak nak turun lagi ni...Along ...cepat2 turun ye ...Umi tak nak kene operate...umi nak bersalin secara normal...kita berdua kene bekerjasama...tiap2 hari aku niat tu...mudah2an ia membantu...diberikan jalan untuk aku menghadapinya...tak tahulah di sisi suami atau tidak...yang penting sekarang aku kene kuat...bukannya sakit bersalin tu leh tahu suami aku ada dgn aku atau tidak kan???yang penting umi n along selamat...dan Ayah pun selamat sampai jenguk kita nanti...Insyallah....


Doakan buat kami ye!!!...
Terima Kasih Semua!!!


~~~sampai sini..lain kali jumpa lagi~~~

Tiada ulasan: