JANTUNG HATIKU

Update Cepat dan .....

Alhamdulillah ...masih diberi kesempatan lagi untuk meng'update' blog ni...
gile lama tak update ko....


Bukan ape....sindrom alahan ibu2 mengandung ni dah melepasi tahapnyer...
Alhamdulillah...
Lagi 1 masalah pulak..gmail kat opis ni tak leh nak masuk...dah balik umah..kim salam la aku dapat pegang papan kekunci ni....
al-maklumlah....8 beradik....lepas dia,dia..dia...dia...sampai turn aku ...dah lena...
Sindrom ibu mengandung ni..buat aku tak leh tahan lama mata ni...macam masa2 zaman2..anak2 dara dulu lar...(hehe)
bila dah berbadan 2 ni...lagi cepat aku nak terlelap..kalau aku tahan gerenti dia tangkap kepala punya ar...tu yang tak tahan...


aku nak update story pasal anakanda aku ni pulak nanti...
nanti leh dia baca stori-mori dia bile dah besar nanti...
Ya Allah..panjangkanlah umur kami....


tengok ar thicker tu...dah 4 bulan dah anakanda kami...
hidup masih macam dulu..masih berjauhan dengan suami tersayang..masih duduk bersama famili tercinta...masih larat nak berulang-alik lagi...dari KL-Ipoh...masih bekerja di tempat yang sama..cuma taraf 'warganegara' telah berjaya didapatkan....setelah 4 tahun memegang tahap leasing to kontrak...dan masih setia menantikan penghjrahan ..semoga berjaya penghijrahan ku...untuk hidup disamping suami yang aku rindui selalu...ini semua rezeki dari-MU...
perjalanan hidup....

~~~sampai sini..lain kali jumpa lagi~~~

Tiada ulasan: