JANTUNG HATIKU

Episod 3 : Kehidupan sebagai seorang isteri..mulia gitu...(mak su)

~~~~cukup2 lah ye....3 episod je....hehe...banyak2 t dah jadi macam telenovela plak~~~

tengok ar diaorang tu..hepi jer...on the way nak ke gunung lang

di jeti gunung lang

tugu peringatan Gunung Lang

amacam...mata mamat ni memg gtu..'stim'

teka lar..laki ke ....hehe

nak g mana tu isk...

hidup sebagai seorang isteri ni...merangkap mak su kepada anak2 buah si dia...
di atas tu adalah sebahagian anak2 buah si dia...saya jugak lah...amacam kalo budak2 besar cam tu..ponat tak klu melayan????















dulu zaman adikberadik kecik2 dulu aku dah penah rs dah...tak sangka sekarang ni pun aku jumpa balik zaman tu..

hidup ni ibarat roda...betul la pepatah tu..pengalaman lalu mengajar aku erti dewasa...rohani ,kena sama kuat dengan jasmani kita...klu tak....faham2 sendiri je la...

seronok melayan keletah anak2 ni...tapi rs kekok mula2 tu memang ada..sebab masih tak biasakan diri sbg mak su kan...asyik sasul je..kakak..kakak...erm..almaklumalah...sebaya adik2 aku je diaorang ni...

si dia kata lama2 t biasa lar....dah ade anak sendiri nanti senang lar..sebab dah practise dari sekarang...dia tak tahu ke yang aku ni dari dulu lagi dah practise..hehe

almaklumla....8orang adik beradik wei...aku yang ke-2 pulak....erm....pe korang pikir?????















~~~dah habis dah~~~t rajin datang malas pun dah tak kuasa nak melayan...=)

Tiada ulasan: