JANTUNG HATIKU

Episod 2 : Kehidupan sebagai seorang isteri..mulia gitu(menu pertama)

ikan goreng sambal or sambal goreng ikan...pandai pandai ar korang

asparagus goreng simple

sup tauhu ade-ade aje


bukak - bukak je entri dah nampak makanan kan...sedap tu tak lar..n luar biasa pun tidak lar...cuma apa yang aku nak bagitau itu adalah senarai lauk pertama aku sebagai seorang isteri di rumah 2...bukan la sebelum ini aku tak pernah masak,cuma kali ini aku masak seperti rancangan survivor...guna apa yang ada....dan menu ini di masak selepas semuanya selesai..pe yang selesai ????majlis bertandang lar....lama dah...tapi baru ni nak cerita...tu lar..kesibukan yang melampau...


si dia ni tak kesah..pe yang ada...pe yang aku masak...pe yang aku hidang..tu lar dia makan....cukup senang ....tu yang aku suka tu...dan si dia semakin sayang..((((tok sah nak berangan lar kin oiiiii)))


~~sini je la ye..lain kali cerita lagi~~

Tiada ulasan: