JANTUNG HATIKU

AkTiViTi HuJuNg mIngGu

kAlau nak diIkutkan setiap kali hujung minggu tidaklah special mananyer....BagI aku hUjung Minggu aku akan lebih bermakna jika daPat Berkumpul 1 famili...memang seronok.....

Tapi kini hujung minggu aku dah tak seperti dulu...bila aku ada,adik aku plak takder...bila si dia pulang ...kak ipar aku plak balik kampung dia...famili aku dah meriah sangat dah..kalau semua berkumpul.......

Minggu ni..giliran aku pulak tinggalkan Pandan Village...

giliRan aku pula ...g mana lagi???...pUlang ke Manjoi,Ipoh...tu la Istana sInggah aku...untuk menemui sang Arjuna yang telah ku tinggalkan untuk seminggu yang lalu...Lama beb..klu bagi orang macam aku...tinggal sekejap pun dah rs sepurnama..ni pulak seminggu...Sebab minggu lepas turn dia balik Pandan ...so minggu ni..aku la...ikut turn lar beb...Itu lar perjanjian..antara aku dan dia...hiihihii

After opis nanti terus bergegas pulang..angkut lar mana2 yang boleh angkut...Mengejar bas yang aku sendiri pun tak pasti kui berapa tiketnyer...erm..tawakal..mudah-mudahan ada lar untuk aku...Lokasi bas aku di KTM Lama...ade satu kompeni bas kat situ..klu nak ikut pas Pudu RAya depa semua angkut bas2 g bukit jalil...n klu nak ke utara kena g Duta..idok lar teman sanggup...teman rasa kat KTM tu la dekat dengan opis teman dan kemudahan awam yang ada...Tapi bas kat situ cuma ke Utara je..tapi tak semua ada pulak tu...erm...nasib baik teman bernasib baik....sebab istana singgah tu berada dalam senarai lokasi bas tu berlabuh....((ape punye ayat lar...harap2 koma paham lar ye))


Insyallah doakan kami selamat pergi dan kembali ...ikut hati dah seriau nak naik bas sejak tragedi 10.10.10


sumber : google

~~~sampai sini..lain kali jumpa lagi~~~

2 ulasan:

Sue berkata...

singgah n follow u :)

ASHIKIN berkata...

tq sue