JANTUNG HATIKU

ADA ORANG KATA PAS KAWEN NI AKU HEPI JE....ADAKAH????

Hepi ke aku???memang la aku hepi…dapat suami....ada orang nak dengar ngade2 aku ni..(jgn salah faham tau)...kalo tak siapa lagi nak layan aku ni....
Aku kan kakak..mana la ada can nak manje2 dengan my parent kan...
Ada orang yang leh kita luahkan perasaan...
Ada orang bagi duit belanja walaupun kita dah kerja..(‘’,)...
Ada bantal bucuk baru...
Pendek kata ...kawan baik la...

Tapi aku kurang hepi bab bila nak cite pasal  tinggal sebumbung ni....
Aku dan dia masih lagi tinggal berasingan dek kerana tugas masing-masing...

Kalo ikutkan aku ni boleh je nak cari kerja lain kat ipoh tu..tapi kerana setiaku pada TM...
Aku lagi setahun je nak habiskan kontrak ni...ada rezeki dapatlah aku terus berbakti kan....



ceh..ayat tak boleh blah punyer...


dia pun tak de kata nak berhijrah ke kota metropolitan ni....betul ke??
.
.
.
.
.
.
Dia dah selesa kat sana...maybe...tapi yang aku tahu....dia kata aku kena tukar sana...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Sehingga kini aku masih di kota ini..dan dia di Ipoh......
Aku isterimu..dia suamiku....
Aku berpuasa sebagai seorang isteri...dan dia berbuka sebagai seorang suami...
Point nya di sini..kami still dok jauh....
,
,
,
,
,
,
Jauhhhhhh~~~~~~~....(nyanyi cam lagu Zainal abidin tu tau)...


P/s: Aku rindu bangat sama dia seh.....


Tiada ulasan: