JANTUNG HATIKU

KAWEN SUDAH...

salam...lama sungguh tak update blog ni....dah selamat pun semuanya...alhamdulillah..majlis yang di rancang berjalan seperti yang di rancang,tapi tak semua yang kita rancang akan berjalan dengan sempurna..tetapi cukuplah aku katakan aku berpuas hati dengan semuanya....Alhamdulillah...
.
.
.
.
.
.
.
kat cni aku nak share gambar masa majlis nikah aku ....
.
.
.
.
berdebar menunggu 
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.














.
.
.
.
.
.
.
testing...testing..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

suke pulak..tok kadi buat lawak time ni
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
selamat sudah..terus gambar kat bilik ek...
gambar ni pun aku cilok dari OP akunye blog....kalau nak tengok lagi boleh lah jengah blog dia ain ..pandai dia amik gambar aku..dari demok nampak cute je...hehe... 

Tiada ulasan: