JANTUNG HATIKU

1 bulan, 2 minggu dan 2 hari...

            Melihatkan kiraan di atas...semakin hari semakin hampir je rasanya...hari besar ...
7hb - borang yang telah siap dari Mr. K telah selamat sampai...lagi rasa berdebar-debar...
Tinggal nak hantar borang dari pihak perempuan je...Lepas tu hanya perlu tunggu hari yang di nantikan...

Masa ni,,,,dah tak tahu nak buat apa dah...rasa macam-macam je lagi tak settle...
Kebanyakkan kerja-kerja yang aku buat dah banyak yang settle..dah bnyak yang settle..maknanya ada lagi yang tak settle..:))


Minggu ni pula ada kenduri ...kawan baik saya kahwin...lagi lah kesibukkan akan melanda...sebab saya akan jadi orang kuat masa kenduri dia nanti...Bulan depan pun kawan baik saya kahwin juga....
Ramainya kawan baik saya nak kahwin..nanti saya kahwin..semua datang bawa suami masing-masing....huhu..

Sedih bila mengenangkan ...sebab dulu gelak sama-sama...keluar sama-sama..nangis sama-sama...
sekarang ni...huhu...

Cepat betul masa berlalu...rasa baru je kenal semalam...tup ..tup...dah nak kahwin...
Kenal dulu masing-masing single mingle lagi...
Dunia semakin hampir ke penghujungnya....sebab hari - hari cepat sangat berlalu...
Itu adalah tanda-tanda hari akhir zaman...

Semoga dengan kesibukkan duniawi ini tidak buat saya lupa akhrawi...AMIN~~;)


Tiada ulasan: